Today is our fourth day in Ecuador and we climbed up to 5100 meters altitude at Cotopaxi. Cotopaxi is Ecuadors highest active Vulcano. It use to have outbreaks every hundred years, but now it is 130 years since the last outbreak… However, we walked as high as possible without crampons. Below are some photos from the way up. We met a few other teams on our way up as you can see.










Ser otroligt häftigt ut!!! Hoppas ni kan njuta av upplevelserna och ladda inför utmaningen som väntar.
Vilka häftiga och härliga vyer ni får se. Instämmer med föregående att hoppas ni kan njuta av allt och ladda upp inför utmaningen som väntar.
Stort LYCKA TILL och skickar en lyckospark till var och en av er ända härifrån Sverige – blir en spark som heter duga!!
Nu är det snart start! Som alla andra önskar jag er “all the best of luck”. Ska verkligen bli spännande att följa er “resa”.